Zamówienia publiczne

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wybor_najkorzystniejszej.pdf)zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej ofertyzawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty333 kB1622017-06-29 11:48
Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Informacja_o_wyborze.pdf)Informacja_o_wyborze.pdfTreść dokumentu567 kB2252017-03-27 21:07

Poświętne 27.12.2016 r.

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy postępowania:

,,Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Poświętne"

 

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu:

- nie wykluczono żadnego wykonawcy;

- żadna oferta nie została odrzucona;

- jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:

PGE OBRÓT S.A z siedzibą w Rzeszowie

ul. 8-go Marca 6

35-959 Rzeszów

 

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ.

 

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty brutto w zł

Termin

płatności

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów

w kryterium „termin płatności”

Punktacja

ogółem

1

PGE OBRÓT S.A z siedzibą w Rzeszowie

ul. 8-go Marca 6

35-959 Rzeszów

183 581,33

21 dni

60

25

85

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie i na warunkach określonych w art. 94 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) t.j niezwłocznie to po otrzymaniu niniejszego zawiadomienia.

 

Poświętne 16.12.2016 r.

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy postępowania:

„DOWÓZ DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W POŚWIĘTNEM

 

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu:

- nie wykluczono żadnego wykonawcy;

- żadna oferta nie została odrzucona;

- jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy:

Moto –Trans sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 26-340 Drzewica

 

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ.

 

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

 

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty brutto w zł

za 1 km

Termin

płatności

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów

w kryterium „termin płatności”

Punktacja

ogółem

1

Spółka Jawna SULBUS

Pasieczyński Włodzimierz

ul. Konecka 7

97-330 Sulejów

6,94 zł

30 dni

37,26

40

77,26

2

Moto –Trans sp. z o.o.

ul. Kolejowa 3

26-340 Drzewica

4,31 zł

30 dni

60,00

40

100,00

3

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Opocznie sp. z o.o

ul. Janasa 27

26-300 Opoczno

6,27 zł

30 dni

41,24

40

81,24

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie i na warunkach określonych w art. 94 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (informacja_o_wyborze.pdf)informacja_o_wyborze.pdfTekst informacji36 kB1652016-12-16 11:25

                                                                                  

Ogłoszenie nr 371619 - 2016 z dnia 2016-12-21 r.
Poświętne:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 368145
Data: 15/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Poświętne, Krajowy numer identyfikacyjny 59064811000000, ul. ul. Akacjowa  4, 26315   Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 564 034, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 447 564 034.
Adres strony internetowej (url): bip.poswietne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 22/12/2016, godzina: 10:10, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody:
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 23/12/2016, godzina: 14:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody:

 


    Poświętne, 21.12.2016 r.

 

 

Odpowiedź na zapytania Wykonawcy dotyczące wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

 

 

            Dotyczy: postępowania  prowadzonego  w trybie przetargu nieograniczonego dot. ,,Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Poświętne”.

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) udzielam odpowiedzi na zapytania Wykonawcy przesłane Gminie Poświętne

 

 

Pytanie 1 – pkt 3, Rozdział XV SIWZ („Informacja o formalnościach…”)

Informujemy, że w przypadku zawierania umów kompleksowych obejmujących sprzedaż  i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przedsiębiorstwa energetyczne stosują wzory umów kompleksowych, które zawierają wymagane prawem postanowienia zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2012 poz. 1059
z późn. zm). W związku z tym zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający potwierdza informację zawartą w pkt 3 rozdziału XV SIWZ dotyczącą zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą na wzorze umownym Wykonawcy zatwierdzonym przez Zarząd Spółki, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego, zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ („Istotne warunki umowy”)?

Odpowiedź: Zamawiający uwzględniając specyfikę zamówienia potwierdza zapis dopuszczający zawarcie umowy z wybranym wykonawcą na wzorze zatwierdzonym przez Zarząd Spółki który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego, zawarte w Załączniku nr 5 do SIWZ („Istotne warunki umowy”)

Pytanie 2 – Załącznik nr 8 do SIWZ („Wykaz i charakterystyka obiektów”)

Wykonawca zwraca sią z prośbą o udzielenie informacji czy podane przez Zamawiającego parametry dystrybucyjne – w szczególności moc umowna i grupa taryfowa, są zgodne z aktualnymi umowami dystrybucyjnymi oraz dokumentami potwierdzającymi możliwość świadczenie usług dystrybucji wydanymi przez właściwego OSD? Jednocześnie wskazujemy że zmiana parametrów dystrybucyjnych może wiązać się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat, zgodnie z zatwierdzoną przez Prezesa URE Taryfą dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego OSD.

Odpowiedź: Zamawiający potwierdza prawidłowość podanych parametrów dystrybucyjnych.

Pytanie 3 - Załącznik nr 8 do SIWZ („Wykaz i charakterystyka obiektów”)

Wykonawca zwraca się z prośbą o weryfikację danych z Załącznika nr 8 do SIWZ („Wykaz i charakterystyka obiektów”) ze szczególnym uwzględnieniem:

- wskazanej grupy taryfowej dla obiektów wymienionych na poz.: 60 (wskazano C11, winno zostać wskazane C12a) i poz. 65 (wskazano C11, winno zostać wskazane G11)

- wskazanego numeru PPE wymienionego pod poz. 60 – jest: PLZELD060023620010, winien być: PLZELD060023620110,

- wskazanego nr licznika wymienionego na poz.: 43 (jest: 80305028, powinien być: 80309358), poz. 60 (jest: 12051801, powinien być: 90183354), poz. 63 (jest: 24901080, powinien być: 80305041), poz. 65 (jest: 26313733, powinien być: 80365546)

Odpowiedź: Zamawiający precyzuje zapisy załącznika nr 8 do SIWZ

Pytanie 4pkt 15 Załącznika nr 5 do SIWZ („Istotne warunki umowy”), Załącznik nr 8 do SIWZ („Wykaz i charakterystyka obiektów”)

W związku z ogłoszeniem wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 29 września 2015 r. w sprawie C-276/14 Gmina Wrocław przeciwko Ministrowi Finansów znowelizowano dotychczasowe zasady rozliczeń podatku VAT przez jednostki samorządu terytorialnego (dalej: JST) i ich jednostki organizacyjne. Art. 4 Ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego (Dz. U. 2016 poz. 1454) stanowi, iż JST, której jednostki organizacyjne rozliczały się jako odrębni podatnicy, wstępuje z dniem podjęcia rozliczania podatku we wszelkie przewidziane w przepisach dotyczących podatku prawa i obowiązki jednostek organizacyjnych. Przyjęcie, że JST wraz z jej jednostkami organizacyjnymi jest jednym podatnikiem, całkowicie zmienia dotychczasowy sposób rozliczeń. JST zatem ma obowiązek przejąć rozliczenia podatku od towarów i usług własnych jednostek i zakładów budżetowych. Tym samym, na fakturach VAT – od dnia centralizacji – należy stosować tylko i wyłącznie NIP nadany JST, a nie, jak dotychczas, NIP nadany jednostkom organizacyjnym JST. Mając na uwadze art. 3 ww. Ustawy, zobowiązujący jednostki samorządu terytorialnego do podjęcia rozliczania podatku wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi najpóźniej od dnia 1 stycznia 2017 r., prosimy o dostosowanie zapisów dotyczących fakturowania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odpowiedź: Gmina Poświętne jest płatnikiem VAT dla swoich jednostek organizacyjnych. Punkty poboru będą rozliczane wg wystawionej faktury VAT na Gminę Poświętne ze wskazaniem na fakturze danych jednostki organizacyjnej tak, aby jednoznacznie Zamawiający mógł dokonać jej przyporządkowania księgowego

Pytanie 5pkt 15 Załącznika nr 5 do SIWZ („Istotne warunki umowy”), Załącznik nr 8 do SIWZ („Wykaz i charakterystyka obiektów”)

Zamawiający wskazał jako płatnika samorządową jednostkę organizacyjną, jednakże z uwagi na unormowania zawarte w Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego (Dz. U. 2016 poz. 1454) pojęcia „nabywcy”, „płatnika” oraz „odbiorcy” nie są tożsame. Należy zaznaczyć, iż w świetle ww. Ustawy, jednostka organizacyjna JST nie spełnia kryterium samodzielności w zakresie rozliczeń, przez co należy rozumieć, że samorządowe jednostki organizacyjne nie dysponują w istocie własnym majątkiem i podlegają organizacyjnemu podporządkowaniu JST.  Niemniej jednak, oznaczenie na fakturze  JST jako nabywcy, nie wyklucza możliwości określenia adresu do dostarczania faktur należącego do danej jednostki organizacyjnej JST.  Z uwagi na powyższe, prosimy o stosowną zmianę nomenklatury, poprzez wskazanie, iż płatnikiem jest jednostka samorządu terytorialnego.

Odpowiedź: Zamawiający informuje że płatnikiem Vat jest Gmina Poświętne jako jednostka samorządu terytorialnego.

Pytanie 6pkt XII SIWZ

Mając powyższe zapytania do SIWZ na uwadze, zwracamy się do Państwa z prośbą
o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 23.12.2016 r. do godz. 13.

Odpowiedź: Zamawiający przedłuża termin składania ofert:

Nowy termin składania ofert: 23.12.2016 godz.: 14:00

Nowy termin otwarcia ofert: 23.12.2016 godz.: 14:10

 

Ogłoszenie nr 368145 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Poświętne: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Poświętne
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, krajowy numer identyfikacyjny 59064811000000, ul. ul. Akacjowa  4, 26315   Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 564 034, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 447 564 034.
Adres strony internetowej (URL): bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
bip.poswietne.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
bip.poswietne.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą tradycyjną/kurierem/osobiście
Adres:
Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Poświętne
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zmówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Poświętne oraz podległych obiektów i infrastruktury. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne ( t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 2016 poz. 380 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:65300000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli ten wykaże, że posiada: - koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ustawy Prawo energetyczne oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2016 poz.380 z późn. zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2. 2) SIWZ. - zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII 2.3) SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; oświadczenie dotyczące posiadania aktualnej umowy z operatorem systemu dystrybucyjnego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów; c. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia e. oświadczenia czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatnosci 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2. nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego lub zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany Ustawy Prawo Energetyczne, Ustawy o efektywności energetycznej lub przepisów wykonawczych wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej, ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, zmiana cen jednostkowych nie wymaga aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/12/2016, godzina: 10:10,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 
Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (wykaz punktów poboru_wer_a.xls)wykaz punktów poboru_wer_a.xlsszczegółowy opis zamówienia42 kB2822016-12-15 19:57
Pobierz plik (siwz_en_2017_mod.doc)siwz_en_2017_mod.docSIWZ233 kB2212016-12-15 19:31
 

Poświętne 15.12.2016

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pn. DOWÓZ DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W POŚWIĘTNEM

Komisja Przetargowa powołana do przygotowania i przeprowadzenia ww. postępowania informuje, że w dniu 15.12.2016r. o godz. 10:15 odbyło się otwarcie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Bezpośrednio przed otwarciem ofert odczytano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: wartość brutto: 85000,00 zł.

W przedmiotowym postępowaniu do dnia 15.12.2016r. do godz. 10:00 złożono następujące oferty:

 

Nazwa wykonawcy

Cena za 1km brutto

Termin

płatności

1

Spółka Jawna SULBUS

Pasieczyński Włodzimierz

ul. Konecka 7

97-330 Sulejów

6,94 zł

30 dni

2

Moto –Trans sp. z o.o.

ul. Kolejowa 3

26-340 Drzewica

4,31 zł

30 dni

3

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Opocznie sp. z o.o

ul. Janasa 27

26-300 Opoczno

6,27 zł

30 dni

 


 
Ogłoszenie nr 362837 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Poświętne: DOWÓZ DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W POŚWIĘTNEM OD 02.01.2017 r DO 30.06.2017 r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, krajowy numer identyfikacyjny 59064811000000, ul. ul. Akacjowa  4, 26315   Poświętne, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 564 034, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 447 564 034.
Adres strony internetowej (URL): bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.poswietne.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4 26-315 Poświętne

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W POŚWIĘTNEM OD 02.01.2017 r DO 30.06.2017 r
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowiezienia na zajęcia i odwiezienia po zajęciach uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem,. Liczba uczniów objętych dowozem – 158 Orientacyjna długość dziennej trasy – 171 km Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnymi technicznie pojazdami każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych. 2) Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1km przejazdu. 3) Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego. Zamawiający finansuje przewóz uczniów zgodnie z podanymi trasami, Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusu z bazy i na bazę Wykonawcy. Zamawiający w celu sprawowania opieki zapewni opiekuna na każdej z tras dowozu. 4.) Terminy dowozu i odwozu uczniów, Wykonawca usług ustalał będzie z Zamawiającym 5) Długość trasy może ulec zmianie w przypadku: - zmiany ilość dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy dowozu; - zmiany miejsca zamieszkania uczniów; - zmiany organizacji roku szkolnego (wynikającej z arkusza organizacyjnego szkoły); - z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy; 6) Celem prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej trzema autokarami, przystosowanym do przewozu uczniów, w pełni sprawnymi technicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017 data zakończenia: 30/06/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, uprawnienia oceniane będą odrębnie) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem niezbędnej aktualnej licencji do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz.1414 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny). Zamawiający wymaga dysponowania minimum 3 autobusami zapewniającymi przewóz wymaganej ilości uczniów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin płatności 40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku: 1) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; 2) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 3) siły wyższej; 4) zmiany liczby dowożonych dzieci; 5) zmian godzin odwozu i przywozu 6) zmiany trasy przejazdu 7) zmiany podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 
Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (SIWZprzewoz _2017_31a.doc)SIWZprzewoz _2017_31a.docSIWZ190 kB2252016-12-09 07:57

Poświętne 10.08.2016 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Usługa dowozu do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupu biletów miesięcznych”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, znanej dalej PZP informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy PKS Opoczno sp. z o.o. ul. Janasa 27, 26-300 Opoczno – oferta przedstawia cenę 63 497,04 zł, termin płatności – 30 dni

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ.

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty brutto w zł

Termin

płatności

w dniach

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów

w kryterium „termin płatności ”

Punktacja

ogółem

1

„Moto – Trans” sp. z o.o.

ul. Kolejowa 3

26-340 Drzewica

63 914,16

30

95,38

4

99,38

2

PKS Opoczno sp. z o.o.

ul. Janasa 27

26-300 Opoczno

63 497,04

30

96,00

4

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszej informacji.

 

Poświętne 02.08.2016 r.

 Ogłoszenie o modyfikacji SIWZ

Dotyczy postępowania:

„Usługa dowozu do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupu biletów miesięcznych"

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje o modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający modyfikuje: „I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH"

Nadając mu nowe brzmienie :

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

1. Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w terminie od 1.09.2016 r do 31.12.2016 r., w okresie trwania nauki szkolnej z wyjątkiem przerw świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej.

2. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa zapewni opiekuna, który będzie pełnił opiekę nad dziećmi w autobusie na wskazanej trasie a Wykonawca udzieli ulgi handlowej w wysokości 100%

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:

załączniku nr 8 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, rekolekcje oraz inne imprezy szkolne). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.

5. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w oparciu o komunikację regularną specjalną lub komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych,

6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobusu spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.

7. Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci do szkoły oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).

8. Niniejsza umowa nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych w formie regularnych przewozów pasażerskich w stosunku do innych osób, poza godzinami wykonywania zamawianych usług, na utworzonych liniach komunikacyjnych, przy uwzględnieniu pierwszeństwa przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych.

9. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi:

a. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173 ze zm.);

b. bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), a w szczególności:

c. dowożenie uczniów autobusami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim;

d. zabezpieczenie w przypadku awarii autobusu kursowego, pojazdu zastępczego spełniającego ww. wymagania techniczne;

e. posiadać zawarte ubezpieczenie OC i NW pojazdów służących do wykonywania zamówienia.

10. Nomenklatura CPV: 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


Poświętne dnia, 2 sierpnia 2016 r

Odpowiedź na zapytania w zakresie wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i modyfikacja treści SIWZ

Dotyczy postępowania:

„Usługa dowozu do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupu biletów miesięcznych"

W dniu 1.08. 2016 r wpłynęły do Zamawiającego pytania jednego z Wykonawców o następującej treści:

Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie zapisów zawartych w projekcie umowy

1. W § 1 pkt. 4 zawiera zapis, że usługa będzie świadczono w „ oparciu o komunikację regularną specjalną" a w pkt. 6 natomiast „linie komunikacji regularnej"

Komunikacja regularną specjalną różni się zasadniczo od komunikacji regularnej. Bardzo proszę wyjaśnić o jaki rodzaj komunikacji chodzi.

Odp:

Zamawiający modyfikuje zapis § 1 pkt. 4 oraz pkt. 6

Treść zmodyfikowanego projektu umowy zostaje opublikowana w nowym projekcie umowy

2. W załączniku nr 1 (Formularz ofertowy ) jest podana liczba dzieci 158 i termin realizacji zamówienia od 1.09.2016 r. do 31.12.2016 r tj. 4 miesiące wykonywania usługi dowozu dzieci, a w projekcje umowy w § 5 pkt. 3 podana jest szacunkowa ilość uczniów 169 i okres obowiązywania umowy 10 miesięcy.

Odp.:

Zamawiający wyjaśnia że nastąpiła oczywista omyłka pisarska i koryguje zapis podany w § 5 pkt. 3 na: ilość uczniów 158 okres obowiązywania 4 miesiące.

Zamawiający publikuje nowy projekt umowy po zmianach stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ

3. W projekcie umowy § 5 pkt.2 dotyczącym biletu miesięcznego, jest zapis o sprzedaży 50% biletu miesięcznego z powszechnie wiadomo, że bilet sprzedany na okres inny niż pełny miesiąc jest biletem okresowym i w związku z powyższym jak pogodzić z zapisami dotyczącymi biletu miesięcznego zawartymi SIWZ i projekcie umowy

ODP.:

Zamawiający podtrzymuje zapis § 5 pkt.2

Wójt Gminy Poświętne

(-) Michał Franas


Numer ogłoszenia: 171021 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 165715 - 2016 data 27.07.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, fax. 044 7564034.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.

W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w terminie od 1.09.2016 r do 31.12.2016 r., w okresie trwania nauki szkolnej z wyjątkiem przerw świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej. 2. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa zapewni opiekuna, który będzie pełnił opiekę nad dziećmi w autobusie na wskazanej trasie a Wykonawca udzieli ulgi handlowej w wysokości 100% 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, rekolekcje oraz inne imprezy szkolne). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 5. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych, 6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobusu spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 7. Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci do szkoły oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 8. Niniejsza umowa nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych w formie regularnych przewozów pasażerskich w stosunku do innych osób, poza godzinami wykonywania zamawianych usług, na utworzonych liniach komunikacyjnych, przy uwzględnieniu pierwszeństwa przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych. 9. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi: a. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173 ze zm.); b. bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), a w szczególności: c. dowożenie uczniów autobusami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim; d. zabezpieczenie w przypadku awarii autobusu kursowego, pojazdu zastępczego spełniającego ww. wymagania techniczne; e. posiadać zawarte ubezpieczenie OC i NW pojazdów służących do wykonywania zamówienia...

W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w terminie od 1.09.2016 r do 31.12.2016 r., w okresie trwania nauki szkolnej z wyjątkiem przerw świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej. 2. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa zapewni opiekuna, który będzie pełnił opiekę nad dziećmi w autobusie na wskazanej trasie a Wykonawca udzieli ulgi handlowej w wysokości 100% 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, rekolekcje oraz inne imprezy szkolne). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 5. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w oparciu o komunikację regularną specjalną lub komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych, 6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobusu spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 7. Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci do szkoły oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 8. Niniejsza umowa nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych w formie regularnych przewozów pasażerskich w stosunku do innych osób, poza godzinami wykonywania zamawianych usług, na utworzonych liniach komunikacyjnych, przy uwzględnieniu pierwszeństwa przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych. 9. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi: a. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173 ze zm.); b. bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), a w szczególności: c. dowożenie uczniów autobusami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim; d. zabezpieczenie w przypadku awarii autobusu kursowego, pojazdu zastępczego spełniającego ww. wymagania techniczne; e. posiadać zawarte ubezpieczenie OC i NW pojazdów służących do wykonywania zamówienia...


Poświętne: Usługa dowozu do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupu biletów miesięcznych

Numer ogłoszenia: 165715 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne , ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

Adres strony internetowej zamawiającego: bip.poswietne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dowozu do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi dowozu uczniów do Zespołu Szkół Samorządowych w Poświętnem na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w terminie od 1.09.2016 r do 31.12.2016 r., w okresie trwania nauki szkolnej z wyjątkiem przerw świątecznych i dni wolnych od nauki szkolnej. 2. Zamawiający w celu zapewnienia bezpieczeństwa zapewni opiekuna, który będzie pełnił opiekę nad dziećmi w autobusie na wskazanej trasie a Wykonawca udzieli ulgi handlowej w wysokości 100% 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: załączniku nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych i nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji, zamknięcie szkoły, rekolekcje oraz inne imprezy szkolne). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego. 5. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w oparciu o komunikację regularną specjalną na podstawie biletów miesięcznych, 6. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobusu spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 7. Ze względu na różne kierunki dojazdu dzieci do szkoły oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz). 8. Niniejsza umowa nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych w formie regularnych przewozów pasażerskich w stosunku do innych osób, poza godzinami wykonywania zamawianych usług, na utworzonych liniach komunikacyjnych, przy uwzględnieniu pierwszeństwa przejazdu uczniów na podstawie biletów miesięcznych. 9. Składający ofertę zobowiązany jest przyjąć, zaakceptować i wypełnić następujące warunki wykonania zamówienia dotyczące bezpieczeństwa transportu dzieci przewozami szkolnymi: a. przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 1173 ze zm.); b. bezwzględne przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), a w szczególności: c. dowożenie uczniów autobusami sprawnymi technicznie i dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim; d. zabezpieczenie w przypadku awarii autobusu kursowego, pojazdu zastępczego spełniającego ww. wymagania techniczne; e. posiadać zawarte ubezpieczenie OC i NW pojazdów służących do wykonywania zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, którego wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt 6 Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej na dzień składania ofert licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.); Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę. - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VII. 1.1). SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VII. 1.2). SIWZ;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi transportowej (u jednego zamawiającego) w zakresie przewozu osób autobusem o wartości zamówienia min. 30.000,00 PLN brutto,

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ); c. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia e. oświadczenia (wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ), czy zamierza wykonać przedmiot zamówienia osobiście czy poprzez podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 96

2 - Termin płatności - 4

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poswietne.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Poświętne ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
PlikOpisRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (z7_siwz_dowoz_2016_17.doc)z7_siwz_dowoz_2016_17.docProjekt umowy po zmianach81 kB1712016-08-02 13:02
Pobierz plik (SIWZprzewoz _2016_31a.doc)SIWZprzewoz _2016_31a.docZałącznik do wniosku250 kB1692016-07-29 13:12

Poświętne 26.07.2016 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Rozbudowa trzech odcinków wodociągu wiejskiego

w miejscowościach: Ponikła – Kozłowiec, Mysiakowiec, Poświętne”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, znanej dalej PZP informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: Zakład Wodociągowy Jadwiga Kafar, ul. Targowa 17,

97-320 Wolbórz – oferta przedstawia cenę 108 541,92 zł, okres gwarancji 6 lat.

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ.

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty brutto w zł

Okres

gwarancji

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów

w kryterium „gwarancja”

Punktacja

ogółem

1

Zakład Usług Wodociągowo

Hydraulicznych

Gazomia Nowa 18A

97-310 Moszczenica

137 973,00

6

74,74

5

79,74

2

Zakład Wodociągowy

Jadwiga Kafar

ul. Targowa 17

97-320 Wolbórz

108 541,92

6

95,00

5

100

3

Instalatorstwo Sanitarne i C.O.

Budowa Sieci Wod – Kan

Sławomir Poński

ul. Burskiego 5

95-060 Brzeziny

192 922,67

6

53,45

5

58,45

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszej informacji.


 Wójt Gminy Poświętne

  (-) Michał Franas

Poświętne: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych z terenu Gminy Poświętne

Numer ogłoszenia: 127593 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67377 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poświętne, ul. Akacjowa 4, 26-315 Poświętne, woj. łódzkie, tel. 044 7564034, faks 044 7564034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych z terenu Gminy Poświętne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, jedynie przez część roku, położonych na terenie gminy Poświętne. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Poświętne w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r., zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 roku poz. 250 t.j.), a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami przyjętego Uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego Nr XXVI/481/12 z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie przyjętego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego 2012 (z późniejszymi zmianami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

EKOM Maciejczyk Sp. J, ul. Zakładowa 29, 26-052 Nowiny, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 861111,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 718200,00

Oferta z najniższą ceną: 718200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 935777,52

Waluta: PLN .

Poświętne 15.06.2016 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Dotyczy postępowania:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i działek letniskowych z terenu Gminy Poświętne”

Wójt Gminy Poświętne działając na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych, znanej dalej PZP informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy: „EKOM” Maciejczyk Sp. J. ul. Zakładowa 29,

26-052 Nowiny – oferta przedstawia cenę 718 200,00 zł, termin płatności – 30 dni

Uzasadnienie wyboru

Wybrana oferta zgodna jest z treścią SIWZ, a wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a cena za wykonanie zamówienia nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Wynik oceny ofert ustalony został zgodnie z zasadami zawartymi w SIWZ.

Zestawienie złożonych w postępowaniu ofert:

Lp.

Nazwa Wykonawcy

Cena oferty brutto w zł

Termin

płatności w dniach

Liczba punktów w kryterium „cena”

Liczba punktów

w kryterium „termin płatności

Punktacja

ogółem

1

Zakład Usług Komunalnych „HAK” Stanisław Burczyński

ul. Próchnika 25,

97-300 Piotrków Tryb

935 777,52

30

72,91

5

77,91

2

„EKOM” Maciejczyk Sp. J.

ul. Zakładowa 29

26-052 Nowiny

718 200,00

30

95,00

5

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta następnego dnia od dnia przesłania niniejszej informacji.